Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorproblem :<

Postat av newbJe den 27 April 2009, 13:52
2 kommentarer · 158 träffar
Hej.

Allt började med att när jag startade datorn så startades den antingen automatiskt eller så behövde jag göra det manuellt genom att använda strömknappen där bakpå nätagget några ggr, efter 3:e gången så funkade det oftast!

Sen en dag så när jag skulle spela så slocknade datorn efter ett litet tag, den startades om automatiskt. jag testade 3 ggr, samma problem.

Sen dagen efter så fick jag inte ens igång datorn, testade reboota flera ggr, det kom bara och blev svart..

Sen tog jag och bytte grafik-kort då kom jag till log-in grejen så fastnade den där så fick man reboota några ggr fortf. fast kom aldrig in helt!

Sen började jag mixtra med att byta nätaggregat osv så var det samma problem :S
Men jag har 2 likadana dator så jag kopplade in till den andra datorn ifall det var problem med moderkortet eller något annat men då fick jag inte ens någon ström, tryckte på strömknappen där bak men inget händer, jag misstänker att jag kopplat fel eller nåt.. fast Pappa sa också att det såg rätt ut ( han är ingen expert i det omåret och akn lika gärna ha fel också )

Någon som vet vad som är fel?

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..