Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med laptopen...

Postat av Jonsyr den 17 April 2009, 09:25
1 kommentarer · 37 träffar
Hej! Jag har ett stort problem med min laptop. Problemet är att hela skärmen blir svart eller grön ca 30 sekunder efter att jag har startat den... problemet var kvar efter att jag formaterat datorn pga detta. Jag kunde ändå installera alla drivrutiner från skivan som följde med datorn, som tog ca 15-30 minuter. Det var efter jag startat om datorn som problemet kom igen.

Datorn kom hem från reparation för bara ca 1 vecka sedan, då satte de in ett nytt moderkort. Efter att jag fick datorn fungerade den perfekt tills nu.

Någon som har haft detta eller ett liknande problem som vet hur jag kan lösa det? Annars får jag ta och ringa support vid 11:00... -.-

edit: Ska starta den i felsäkert läge nu och försöka installera nya grafik korts drivrutiner.

edit2: Datorn hade visst redan de senaste drivrutinen.

edit3: Fixar alla nya uppdateringar i felsäkert läge så får vi hoppas att det löser sig...

edti4: Skärmen blir fortfarande grön efter att jag installerat uppdateringar i felsäkert läge. NÅGON SOM VET HUR JAG KAN FIXA DET HÄR?!

#1 hur kan jag fixa glappet då?

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..