Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SkrivarPROBLEM

Postat av Who_ran? den 15 April 2009, 19:12
3 kommentarer · 171 träffar
God kväll mina kära fragbitare! Det är som så att jag har stött på ett tämligen enerverande problem i och med att min skrivare inte verkar vilja göra rätt. När jag ska skriva ut sidor med kolumner, linjeringar, rader osv, så missar den att skriva ut dessa, den skriver enbart ut texten.

T.ex: Ponera att ni har ett sudoku framför er, det är uppdelat i 81 rutor där man ska skriva in rätt siffror. När jag skriver ut så kommer enbart siffrorna med, inte rutorna.

Scenario 2: De kolumner som finns i Excel kommer inte heller med på utskrifterna. Jobbigt? Indeed...

Kontentan: Jag vill ha hjälp med att åtgärda detta skrivarproblem så jag får kompletta utskrifter. Vad kan det här bero på? Felaktiga drivrutiner eller ofullständig mjukvara i något annat avseende? Eller varför inte okunskap om skrivaren i ren fysisk bemärkelse? Belys mig! Ni kunniga tekniker här på Fragbite ;)
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..