Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Samsung 206BW

Postat av Farbrorspurk den 12 April 2009, 13:10
5 kommentarer · 23 träffar
Hej, jag skriver denna tråd i yttersta förvirring så stavfel och gramatiska missar kan förekomma.

Tjo, efter att ha flyttat runt min skärm i tilfälle av lan har hela skärmen fåt flipp=O När jag hade flyttat tillbaka min dator till ursprunglig plats från LAn plats och skulle starda den märkte jag att hela skärmens färgton hade ändrats, och inte till min lycka direkt, allt som skulle vara vitt var lila, jobbigt. Men jag brydde mig inte så mycket då min kompis hade lämnat en skärm här som jag istället använde, den var då inte felfärgad. Men nu idag när kompisen kom och hämtade sin dator är min skärm fortfarande felfärgad, fast nu i rött istället för lila.

Print: http://data.fuskbugg.se/skalma n01/12312312312312312312.jpg

Jag har såklart testat att ändra färgerna i skärmens egna lilla meny men man märker knappt någon skilnad.

Är det kanske någon annan som fått samma problem kanske? För detta är inte kul....

Snälla hjälp mig fragbite =D

Tack i förskott=D

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..