1
Datorn hittar inte hårddisken
Postat av finkel den 8 April 2009, 23:01
4 kommentarer · 71 träffar
Jag har varit på LAN hos impUlse (från Kungar av Counter Strike) i 3 dagar nu och idag när jag kom hem så funkar inte min ena hårddisk.
När jag försöker öppna min genväg i startmenyn så står det "Det markerade objektet är inte tillgängligt. Det kan ha flyttats eller bytt namn. Vill du ta bort objektet från listan?".
Jag kan inte hitta den på datorn och jag har kollat så att sladdarna sitter i ordentligt och rätt.
Dom höll på att ändra inställningar osv på lanet med min hårddisk och nu undrar jag vad som är problemet och framförallt ur jag ska kunna gå in på den som vanligt igen.
Nå? Kan någon? Vill ha! Tack. cOME1111
Det börjar kännas som att detta kmr bli en misslyckad tråd tbh..
När jag försöker öppna min genväg i startmenyn så står det "Det markerade objektet är inte tillgängligt. Det kan ha flyttats eller bytt namn. Vill du ta bort objektet från listan?".
Jag kan inte hitta den på datorn och jag har kollat så att sladdarna sitter i ordentligt och rätt.
Dom höll på att ändra inställningar osv på lanet med min hårddisk och nu undrar jag vad som är problemet och framförallt ur jag ska kunna gå in på den som vanligt igen.
Nå? Kan någon? Vill ha! Tack. cOME1111
Det börjar kännas som att detta kmr bli en misslyckad tråd tbh..