Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

IE8 Komma ihåg lössenord Ex: BDB

Postat av Guanabana den 3 April 2009, 23:04
6 kommentarer · 60 träffar
Nu när ni läste att det stod BDB tänker ni säkert på att jag är 12 år?

Ajja, vet ni vad problemet är kan ni gärna skriva en kommentar..

Mitt problem är det att Internet Explorer 8 sprar bara vissa lössenord på vissa ställen.

Exempel här på fragbite.se Så sparas mitt användar namn och lössenord, så det är enkelt att bara trycka "logga in".

Fast om vi ska gå in på Bilddagboken.se och gör samma sak så får jag inte upp någon ruta som frågar om jag vill spara lössenordet, det är ganska irreterande eftersom jag har långt lössenord och ganska långt användernamn.

Det är också så på vissa andra sidor, tog BDB som ett exempel eftersom det inte funkar där.

Har alltid kört med Safari, eftersom där sparas alla mina lössenord och det var inga problem, men nu ville jag testa IE8 :)

Fast tänker inte använda det om detta problem inte går att lössas.

Jag gick in på en hjälp sak

" Fylla i webbformulär och lösenord automatiskt "

Där det stod ett tips hur man kunde göra, följde det tipset...

Fast problemet kvastod.

Så nu vänder jag mig till er fragbite!

Är det någon här som vet hur man kan fixa detta problem så är jag verkligen tacksam för ett svar !

/ MVH Fredrik.

Ursäkta min svenska.

EDIT:

På något sätt ska det gå, eftersom min tjej har så på sin dator..

För henne kommer det upp en typ av meny där alla sparade lössenord och användarnamn står, så klickar hon bara på bilddagboken, och så loggas hon in...

Så man borde kunna fixa det på något sätt!
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..