Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

9800GTX+ Problem!

Postat av DAW the DUDE den 17 Mars 2009, 13:50
22 kommentarer · 65 träffar
Hej. Jag har nydligen köpt en dator i delar från komplett.se. Grafikkortet jag valde var GeForce Gainward 9800GTX+ och med det så har jag haft lite problem.

När datorn var byggd och så så installerade jag alla drivers, och sist men inte minst så tog jag grafik-driverserna. Det va här problemet uppstod. Mitt i installationen blev skärmen svart med ett " _ " blinkandes uppe i vänstra hörnet. Efter det så testade jag reboota och nu så började datorn låsa sig vid olika tillfällen (vanligast var antingen när Windows laddar med den blåa remsan eller inne i själva windows)

Jag har testat Windows XP, Tiny XP och nu har jag Vista 64 bitars. Jag har testat att ladda ner drivare och jag har även testat äldre drivare än dom som jag borde ha. Ingenting funkar.

Just nu sitter jag med alla drivare installerade FÖRUTOM grafiken och då funkar datorn utmärkt, så jag har uteslutit allt annat för nu måste det vara grafikkortet som buggar..

VAD SKA JAG GÖRA? HJÄLP

PEACE
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar