Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fuska på prov

Postat av LÅST KONTO 201168 den 11 Mars 2009, 20:41
23 kommentarer · 133 träffar
hej hej , det är så att jag hade matte prov för 2 dagar sen , och egentligen kulle jag ha haft det för 1 vecka sen men då var det skol dm i fotboll . Så alla som hade varit med på skol dm fick göra provet sista lektionen på en torsdag , och vi fick sitta ensama i ett rum , Utan ngn lärare! så alla snackade typ hela tiden och frågade efter hjälp (förutom JAG och en annan kille) och då låg jag på sista uppgiften av provet , och jag kunde tyvärr inte den , så jag fråga min kompis vad svaret va , och han sa ,
- jag skrev så här , om du har en fulländad linje med 5 tal , så är medelvärdet lika mycket som medianen , något sånt skrev han , och då skrev jag exakt likadant som han . Och jag glömde bort att jag kunde ändra texten lite så att lärarn inte märker att jag fuskat. men jag glömde bort det , så här kommer frågan , tror ni att han märker det? kommer han ringa hem om han märker att jag tagit hjälp av en kompis?

(JAG GÅR I 7:AN) gärna seriösa svar , går runt och tänker på det hela tiden ifall jag ska bli upptäckt.
(ps jag får tillbaka provet imorrn)
många stavfel har lite bråttom

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar