Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorproblem, se hit!

Postat av Nibblert den 10 Mars 2009, 00:21
2 kommentarer · 47 träffar
hej

jag har börjar få problem med min datorn. den har börjat bli problem på sista tiden, det är inte najs.

när jag startar den så låter den konstig och jag har inte slått på den eller nåt likanande.

jag har inga virus som förstört den heller för jag har norton på den som skyddar för virus och spy wares.

det senaste jag gjorde var lan och sen dess har det bara blivit segare och segare med tiden.

kanske kan det vara nån inställning som har ändrat sig när jag hade varit på lan och sedan åkt hem.

hursomhelst så har jag problem med datorn och det skulle vara schysst om nån kunde hjälpa mej att lösa problemet asså.

kanske kan de va drivrutinen?

kan den ha gått sönder tror ni?

hursomhelst så behöver jag hjälp och det skulle i fall va schysst om nån av er fragbitare kunde hjälpa mig så skulle det va gud.

tack i förskott och hoppas nån kan hjälpa mig med min dator för jag vill ju spela

tråkigt att inte kunna spela när man inte är i skolan för lixom vafan man blir ju lite arg o lack asså.

aja hursomhelst så hoppas jag att nån kan hjälpa mig och att ni är seriösa när ni svarar med kommentarer på min tråd.

hursomhelst så tack på förhand.

jag har asså problem med datorn som jag inte vet vad de kan vara för att samman fatta så ni förstår.

tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..