Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorproblem, se hit!

Postat av moNolito den 10 Mars 2009, 00:11
3 kommentarer · 135 träffar
Hejsan alla ! :)

Kan börjar med att jag precis köpt en AMD x2 6000+ av en kompis idag..

Han kom hem till mig med datorn, och satt i gång den.
Musen och tgb vägrade starta .. till slut kom vi på att han klockat sina usb-portar till 500.. vi försöker lösa de med det usb-program som finns men tangentbordet vägrar gå igång trots drivrutiner (har ett Logitech G-15).

Vi bestämmer oss för att gå in i bios och försöker formatera då vi stöter på ett nytt problem. Bios är lösenordsskyddat och han kommer inte ihåg det.. så vi får ta ut batteriet ur moderkortet.

Vi stöter på damm som fan innut i datorn och tar fram dammsugaren , han börjar peta ut batteriet med en skruvmejsel, sen sa jag passa på o ta bort allt damm.'

Sen lägger han batteriet på golvet o jag sa dammsug lite sen så råka han dammsuga upp batteriet så de slutar med att vi får öppna hela påsen o damm flyger åt alla holl men vi hittar den till slut.

Men nu formaterar jag genom bios, och allt är klart men ja fattar inte hur ja ska installera windows xp:( den bootar från cdn hela tiden bara att jag ska formatera om och om igen.

Värt att nämna att han inte hittar drivrutinerna på skivan som medföljes vid datorn.. hur ska jag då installera drivruntinerna till olika delar som jag inte ens vet vad de är för typ av "märke"

all hjälp uppskattas, soz för alla stavfel sitter på laptop

MVH
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..