Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

1337 hjälp needed! Svar skärm/wow ?

Postat av Arasto den 18 Februari 2009, 18:33
4 kommentarer · 207 träffar
Hej, mitt problem är då att min skärm är !?!?!?

När jag sätter på datorn och skärmen redan är på så får jag inte fram något(Skärmen är allstå hel svart och on/off knappen å skärmen fungerar inte och den lyser inte heller)

men när skärmen är av när jag sätter på datorn och sedan sätter på skärmen när windows har laddat klart så funkar det.

När jag också öppnar fps spel som wow och cs så blir det bara helt svart och samma problem sker som när man sätt rpå datorn när skärmen redan är på.

ett annat problem: När jag får väl får igång wow (Efter att ha öppnat wow.exe och startat om windows typ 100 gånger) så tar det inte mer än 10 minuter innan skärmen börjar komma i massa färger och sedan stängs den av och det går inte sätta på den igen försänn datorn har stängts av.

har testat med run in a window och 800x640 och low details på allt etc etc men det funkar inte.

För typ ~2månader sen så fungerade allt som det skulle, 100 fps och zero lagg men nu känns det som om datorn eller skärmen är roflcopter lolololol?

Någon som vet hur man kan lösa det problem? Vore
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..