Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Micen f*ckar.

Postat av ZethE den 10 Februari 2009, 15:52
1 kommentarer · 32 träffar
Tja.
Jag satt min mina polare på vent och snackade massa skit för en skåning satt och snacka skit hela tiden.
Sen säger alla att vi kör cs och connectar jag till servern alla är inne på och så hör man massa snorungar (p12) snacka så jag håller in K för att skrika på dom.
dom fortsatte snacka och jag skulle titta om min mic funka på cs och det gjorde den inte, så jag sa till min grabbar att dom skulle säga till dom. efter ett tag insag jag att dom inte hörde mig så jag skulle kolla vad som är felet.

jag går in på kontrollpanelen - ljudenheter - röst - testa maskinvara.
När kommer fram där man testar så hör man mina grabbar snacka på den där saken och det ekar det som in i helvete. jag testar igen, samma resultat, pluggar in och ut micen. funkar ej.
startar om daten och går in på röst igen men då står det att det uppstog ett fel förra gången jag testa. Men jag vet inte vad som är fel, någon som vet?

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..