Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fel på datorn

Postat av neve den 10 Januari 2009, 16:22
4 kommentarer · 99 träffar
Tja!
Nu är det så att jag har ett riktigt jobbigt fel på datorn. Jag har haft problemet sen jag fick datorn(juni). Det är så att vissa pslea/program fastnar när jag spelar. Men det är främst i cs jag märker det då det är det spelet jag spelar mest. Spelet fastnar i ca. 10-15 sek och sedan kommer det tillbaks igen. Innan det fastnar hinner man se att fps sjunker snabbt, den brukar vara på runt 70-80 fps när bilden fastnar, och sedan bordde den sjunka mer efter det. Min ping stiger till 200-500 och jag kan inte röra musen elelr något liknande, tangentbordet funkar inte heller.

Ibland när bilden kommer tillbaka igen så har jag åkt ut ur servern och detta meddelande ploppar fram: "Timed Out". Ibland fastnar även musiken jag har på(använder mig utav spotify).

Här har ni en lista på vilka program som har fastnat(det finns säkert mer program som skulle fastna, men dessa är programmen jag har fastnat i):
Counter-Strike
Atlantica-Online
Spotify
Valve-Hammer

Jag har testat att installera gamla drivrutiner till grafikkortet, men det har inte funkat. jag har sökt runt på massa olika forum m.m. sen juni, men jag har inte hittat något svar. Så om någon vet vad det är för problem, eller om någon vet någonting jag kan testa, så skriv i tråden.

Tack på förhand // neve
Föregående tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..