1
Skillat Headset/hörlurar ska köpas!
Postat av JeXs den 12 December 2008, 18:20
12 kommentarer · 99 träffar
Tjena!
Nu börjar jag bli trött på mina silvertejpade, limmade, limmade och silvertejpade hörlurar^^ Missförstå mig inte, de funkar utmärkt! Men de är ganska sunkiga, har varit med i en 6 år nu.
Så jag tänkte ge mig själv en julklapp och köpa ett par nya!
Vad jag letar efter:
Ljudisolering!, har blivit trött på att inte höra något när man är på lan. Har sett att proffspelarna använder headset med nästan 100% ljudisolering (i stil med hörselskydd).
Så bra ljud som möjligt självklart^^
Mick är ingen nödvändighet, så vanliga hörlurar går bra.
Ingen som går runt nacken... på huvet ska det sitta!
Har inte bestämmt hur mycket jag ska lägga på det än, men alla förslag är välkommna, för jag är inte fattig ;)
Tack till er som orkar hjälpa till!
(drar på lan nu, så kanske inte kan läsa och kommentera på ett tag, men vill ändå ha så mycket tips som möjligt!)
Nu börjar jag bli trött på mina silvertejpade, limmade, limmade och silvertejpade hörlurar^^ Missförstå mig inte, de funkar utmärkt! Men de är ganska sunkiga, har varit med i en 6 år nu.
Så jag tänkte ge mig själv en julklapp och köpa ett par nya!
Vad jag letar efter:
Ljudisolering!, har blivit trött på att inte höra något när man är på lan. Har sett att proffspelarna använder headset med nästan 100% ljudisolering (i stil med hörselskydd).
Så bra ljud som möjligt självklart^^
Mick är ingen nödvändighet, så vanliga hörlurar går bra.
Ingen som går runt nacken... på huvet ska det sitta!
Har inte bestämmt hur mycket jag ska lägga på det än, men alla förslag är välkommna, för jag är inte fattig ;)
Tack till er som orkar hjälpa till!
(drar på lan nu, så kanske inte kan läsa och kommentera på ett tag, men vill ändå ha så mycket tips som möjligt!)