tja funderar på att köpa ett ljudkort som är väldigt prisvärt. Kommer man känna av mycket skillnad jämfört med det integrerade på gigbabyte p35 ds3.? länka gärna ett riktigt bra ljudkort för cirka 500 - till 1000kr
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Om du menar Wrath of the lich king, så kan jag säga att det absolut inte kommer i februari. Jag skulle gissa att det kommer i slutet av sommaren någon gång.
#10 Jag får inte pengar förens 1 februari och det är inte ens säkert att jag börjar lira just i början av februari. Och tro mig, jag kommer aldrig bli 70 på så kort tid, så slö är jag tyvärr :/
INGEN VET FFS :S blizzard avslöjar release FLERA månader innan release, sen så flyttar dem endå fram releasen med 2-3 månader.. så jag skulle chansa på hösten/sommaren
Det är bara att tänka lite.
Patch 2.4 ligger uppe på PTR nu och kommer testas i ungifär en till två månader, sen när den släpps så kommer det en ny 25-manna instans som kommer vara uppe i en månad eller två den med. Så Om ungifär ett halvår kanske.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#1 & 6, om det står, varför svarar ingen på det då?
Patch 2.4 ligger uppe på PTR nu och kommer testas i ungifär en till två månader, sen när den släpps så kommer det en ny 25-manna instans som kommer vara uppe i en månad eller två den med. Så Om ungifär ett halvår kanske.
Har dom inte skjutit upp WotLK Till 3:dje Kvartalet - 08? Har för mig att jag läste det i Pc-Gamer samt i en intervju med en från Blizz.
Now that PTR is closed, we think its only a matter of days before 2.4 is available on PTR.
Soz, men det kommer inom kort.