Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med datorn, Hjälp!

Postat av Aas den 21 November 2008, 16:57
10 kommentarer · 80 träffar
Tjenare! Jag har ett problem med min dator som jag undrar om någon datakunnig person skulle kunna hjälpa mig med. Först o främst så kan jag säga att jag själv är ganska värdelös på datorer, så jag kommer antagligen att förklara mitt problem ganska luddigt och enkelt.

För några dagar sedan så började min Dator att cpa. Den hakade upp sig, skärmen blev svart och efter några sekunder så startade den om sig. När den sedan startade om sig så såg menyerna innan man kommer in på själva huvud eller startmenyn jättekonstiga ut. Ni vet dom svarta bakgrunderna med vit text som kommer upp i början när man startar sin dator? Den vita texten såg helt konstig ut med massa streck i sig och hackiga bokstäver.

Sedan när man kom in på den menyn när datorn laddar när windows "flaggan" kommer upp och det blir en laddningsbar under, så dök det upp massa röda streck på den svarta bakgrunden. De röda strecken ser ut som typ grafikbugg eller någonting. Datorn startade om sig flera gånger och tillslut så startades den som vanligt och allt funkade som vanligt igen.

Men nu idag så cpade hela datorn ut igen, samma problem uppstod och nu hakar den upp sig inom en minut varje gång jag kommer in på startmenyn. Vad kan det vara? Hjälp!
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..