1
dator->tv!
Postat av FlyeeR^ den 17 November 2008, 01:45
14 kommentarer · 170 träffar
nu undrar jag lite snabbt om det finns ngn switcher som kopplas in i datorns usbport och på andra änden så finns det hdmi uttag? eftersom jag har kollat runt lite på onoff här i stan men har inte hittat ngt så nu undrar jag om det finns ngn stanns på inet man kan köpa sånnt:)
anledningen till att jag frågar är att jag har tänkt att koppla in min tv i datorn så man har den som skärm.
tv:n har hdmi uttag o det e vad jag kmr "köra" med om det inte finns ngn annan sorts sket som man kopplar in i dem färgade "kontakterna".
Och min dator är inte den nyaste heller, allt den har e usbportar, 2 vanliga "skärmuttag" sånna små minisaker som man skruvar fast typ :]
tacksam för svar // Flyeer.
anledningen till att jag frågar är att jag har tänkt att koppla in min tv i datorn så man har den som skärm.
tv:n har hdmi uttag o det e vad jag kmr "köra" med om det inte finns ngn annan sorts sket som man kopplar in i dem färgade "kontakterna".
Och min dator är inte den nyaste heller, allt den har e usbportar, 2 vanliga "skärmuttag" sånna små minisaker som man skruvar fast typ :]
tacksam för svar // Flyeer.