Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

grafikkortsproblem

Postat av apElsAjNACESJDA den 12 November 2008, 19:59
4 kommentarer · 142 träffar
tjobba, köpte dator för ca ~2 veckor sedan från ett mindre företag i karlstad, väldigt nöjd är jag med datorn bortsett ifrån att grafikkortet har en tendens att krångla.

Jag installerade nyligen WoW som off-spel när jag inte har ngt bättre för mig, spelade väll nån timme eller två, sen lagga hela datorn ihop och antingen återställdes den med ATI's VPU Recover utan att behöva rs'a datorn. Eller så rs'ades datorn av sig själv eller alternativt att jag fick trycka på power-off knappen.

Jag har grafikkortet: ATI Radeon hd4850 1024mb.

bild över problemet: http://data.fuskbugg.se/skalma n01/asdsadsdsad.JPG

Har ju läst att grafikkortet har fått viss kritik att ha en tendens att bli för varmt, men när jag kollade låg den på ca 65-75, vet inte om det är högt?

Så, vad ska jag göra för att datorn ska ge fan i att lagga ihop/rs'as?

FÖRESTEN! det händer inte i cs, antar att det har med den mer prestanda kortet måste lägga på wow(?)

TACK

edit: på bilden står det ngt om drivisarna, har testat tankat nya och det gav ingen skillnad.
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..