1
Datorn crasha :(
Postat av Kallzutt den 11 November 2008, 23:31
29 kommentarer · 137 träffar
Hej, satt och lirade WoW & gjorde mina dailys, sen började WoW cpa. fick wow error hela tiden och sket i att spela wow. Gick in och surfade lite på sidor och tankade ner Kingdom of Heaven, efter en stund när jag skulle gå in här på fragbite så blev skärmen bara blå med där det stod massa skit, startade om datorn och så kom det fram något bios recover loading och så, sen så starta datorn om sig igen med bara svart bildoch höll på så..
Jag öppnade burken och lyckades inte hitta några fel, inte vare fel på Grafikk+ortet eller något men jag kan tro att det är Windows XP det är fel på? eftersom det var någon bios skit och jag skaffade windows XP:et igenom internet där man inte behövde någon CD-key..
Vad ska jag göra för att ta bort allting på min dator/ta bort alla bios och bara göra om igen? Det är felet tror jag.
Väldigt tacksam för svar eftersom WOTLK kommer ut snart och jag ska gibba med några polare ;/
Btw så sitter jag på min laptop nu ifall ni undrar.
Med Vänliga Hälsningar
pythLegend
Jag öppnade burken och lyckades inte hitta några fel, inte vare fel på Grafikk+ortet eller något men jag kan tro att det är Windows XP det är fel på? eftersom det var någon bios skit och jag skaffade windows XP:et igenom internet där man inte behövde någon CD-key..
Vad ska jag göra för att ta bort allting på min dator/ta bort alla bios och bara göra om igen? Det är felet tror jag.
Väldigt tacksam för svar eftersom WOTLK kommer ut snart och jag ska gibba med några polare ;/
Btw så sitter jag på min laptop nu ifall ni undrar.
Med Vänliga Hälsningar
pythLegend