Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

datorn trasig :/

Postat av hora-.- den 22 Oktober 2008, 16:33
2 kommentarer · 23 träffar
hej fb

har problem med datorn; har de senaste 3 dagarna haft ÜBER(!)(!)(!) lagg! vi snackar -200 fps bara av att sitta i windows utan ngt uppe...

när ja lirar wow brukar jag ligga på runt 30 fps , med höga grafik inställningar, nu ligger jag på 10 med allt på low-.-
har kunnat ha msn ,firefox, azureus , etc uppe samtidigt som wow utan problem, men nu laggar det när jag skriver detta med endaS firefox uppe!

hhar kört diskfragmentering , har kört diskrenasren , har stängt av massa onödiga grejer, har kört virus scan ( norton , inget hittas )
kör med windows readyboost (vista) med 1GB usb minne, ( har flera 8GB men dem funkar ej -.-)

har förövrigt en dator som är 1½ gammalt, kan inte så mkt om datorer för övrigt.. har 1gb ram minne iaf

snälla skriv svar hur jag kan göra föra att bli av med detta, vill inte
köra en fullständig rensing ( kommer inte på vad det heter) pga har för mkt att installera efteråt etc, har inte tid med det...

skriv inga onödiga p12 kommentarer please, och snälla hjälp, får damp här!

-_________________-

skriv ett svar som räddar mig och du blir rewarded!
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..