Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn bootar inte

Postat av Hardboiled15 den 5 Oktober 2008, 17:28
0 kommentarer · 136 träffar
Tja! Efter att jag har haft stora problem med mina 4 ram minnen så bestämde jag mig för att köra dom 1 efter 1 men det gick inte specielt bra i början blev det att datorn gjorde bios recovery och rebootade konstant sen då jag satte tillbaka dam minnerna funkade det igen då testade jag dom i en annan ordning men denna gång fick jag ingen bild och datorn rebootade på samma sätt som föra gången.

Det ska också nämnas att det är olika lång tid datorn körs innan den krachar oftast 1 kort och en lång stund innan den krachar.

Och det funkar inte att sätta tillbaka ram minnerna blir samma sak trodde först det var grafik kortet som jävlades men icke testade ett annat blev samma sak med det. Så det måste nästan ha med ram minnerna att göra ändå.

Så vad ska jag göra? Har gjort bios recovery också manuelt med batteriet funkade inte. Jag är desperat PLZ säg vad jag ska göra!

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..