Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ljudkortet knasar!

Postat av eton den 11 November 2004, 16:41
4 kommentarer · 18 träffar
behöver instant hjälp! mitt ljudkort har börjat knasa. mikrofonen fungerar inte längre, men det gör headsetet OBS (vet att det inte är miccen som är fel, eftersom jag har testat den i andra datorer) om jag tex. sätter på musik, så hörs DET i ventreilo-servern, man kan liksom säga att headsetets hörluarar funkar som mic, fast inte externt om ni förstår..bara såna ljud jag har på i datorn. i hårdvarukonfigureraren står det att min hårdvara inte kan spela ljud alls! men jag sitter ju o lyssnar på mp3 låtar i winamp?. vore väldigt tacksam för hjälp, eftersom jag blir tvungen att lefta min clan annars =/. undrar om formatering kan hjälpa? har haft ur ljudkortet o kollat, allt verkar stämma! har haft väldigt många bluescreens under senare tid, ch jag har varit tvungen att reparera windows-registret åtskilliga gånger. undar därför om formatering kanske kunde hjälpa? VÄLDIGT ! tacksam för seriösa svar

/ mvh eton
Föregående tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..