Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbite:s Hjärnor Se Hit!

Postat av morat den 3 Augusti 2008, 19:22
7 kommentarer · 119 träffar
Tjena

I denna tråd är det 2 problem som ni Fragbite:s Hjärnor ska lösa. Om ni kmr på lösningen på det första problemet behövs ingen lösning på den andra, men det kan vara bra att kunna framöver :P

Det första problemet handlar om Ventrilo 2.1.4. Det andra problemet handlar om ITunes.

Så ni vet har jag Windows XP.

Problem 1:

Jag har ventrilo 2.1.4 det som sker är att ventrilo laggar ihop när jag trycker på setup lr trycker på någon annna knapp när jag är anlsuten till en server. Det blir samma problem hela tiden, detta blir när jag connectar så fungerar allt bra men sedan när jag ska gå in i setup laggar allt ihop :(
(Ja, jag måste in i setup för att jag ska kunna prata)

Metoder jag har använt:

Har installerat om ventrilo flera gånger, både 2.1.4 och mix. Tagit bort alla filer som kan ha blivit kvar, även de dolda.

Vad kan ha skett och hur ska jag kunna fixa detta?

Problem 2:

Om det nu inte finns någon lösning på problem 1 så finns det ju alltid en "nödlösning" FORMATER OM :(

Det som jag få undrar är om man kan ta över hela ITunes så att man slipper göra om allt med att lagga in de olika låtarna igen. Kan man ta en hel map och ha kvar allt som det var eller går inte detta?

Sedan en liten följdfråga:
Om detta nu skulle fungera kmr ingenting att förändras då i min Ipod när jag ansluter den till datorn efter formateringen?

Om det inte skulle fungera vad kmr att ske då med Ipoden?

Hoppas att Fragbite:s Hjärnor kan lösa detta problem :)

Har sökt i forumet...

Plz hjälp mig!

Tack på förhand

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..