Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator som strular

Postat av jagharingensnopp den 2 Augusti 2008, 17:28
1 kommentarer · 25 träffar
Hejsan kara fragbitare, nagonting valdigt konstigt har hant med min dator. Nar jag slog pa den pa morgonen var den icke sig lik, jag har markt att datorn nu vagrar starta de allra flesta program bla Windows Media Player och MSN. Min fina kattbild som jag hade som skrivbordsunderlagg ar ocksa borta :(. Som ni kanske marker kan jag inte heller anvanda åäö.

Sedan har mitt internetanvandade blivit paverkat, det dar Cookies tror jag det heter ar rensat och jag kan inte se pa nagra streamade klipp overhuvud taget, fran tex Youtube. Nagot som aven har gjort mig ytterst upprord ar att jag inte langre kan ladda ner nagra filer eller program, da kommer detta felmeddelande upp: "Det gar inte att oppna den har Internetplatsen. Platsen ar inte tillganglig eller sa gar den inte att hitta. Forsok igen senare."

Det ar dock ingenting som saknas, alla program och alla filer finns, men de flesta verkar inte att funka.

Vart att noteras ar val att min dator ar en DELL som ar minst 2-3 ar gammal. Ni blir val lika forbryllade over den har situationen som jag ar, misstanker jag, men det ar vart ett forsok.

Kan man verkligen lita pa katter?

6 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar