Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur lägger man in Theman på G900 ?!

Postat av AxAndR den 22 Juli 2008, 14:53
2 kommentarer · 149 träffar
Hejsan!

Har nyrligen inföskaffat mig eller rättare sagt "bytt upp mig" till en SE G900, och ni vet ju själva hur sugen man blir på att undersöka, pilla och mecka med den nyinförskaffade pärlan.

...Och jo det är precis vad jag håller på med i alla fall försöker, fattar mig inte riktigt på telefonen ännu men de kommer väll antagligen med tiden så därför har jag en fråga till nån kunnig, har nämligen stött på ett litet problem.

Det är nämligen så att jag håller på att försöka lägga in ett tema på minneskortet i .UTZ format men den vill inte komma över till telefonen. Jag stoppar i usb sladden, ställer in den på "filöverförings läge" och drar över filen till minneskortet. Så långt går de bra. Men när jag sedan kopplar ur telefonen och den updaterar på hittar den inga filer vilken är skumt eftersom jag vet att filen överförts till kortet.. Jag hittar heller inte filen under filhanteraren i mobilen och då undrar jag.. Gör jag något fel? hur ska jag bära mig åt? klarar nämligen inte av det äckliga orginal temat och vill ha något fräscht

har äver fått svar en gång tidagare att du lägger filem på minneskortet så går du in på filhanteraren och trycker till höger så att du kommer in på minneskortet och går in på rätt mapp och där ska det finnas. Då trycker Du på den så instaleras det och om du senare har bytt till ett annat tema och vill ha tillbaka det så finns det under inställningar/visning/teman.

men när jag klicar på instalera så kommer inget upp som måste instaleat på mobilen eller minneskortet, hur gör man ???
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..