1
Win XP formatering!
Postat av trezz- den 20 Juli 2008, 19:06
3 kommentarer · 97 träffar
Tjenare. Jag sitter här som ett nötskal och funderar på hur jag ska göra. Jag har haft vista i drygt ett år nu och är och har missnöjd med det hela tiden. Nu slog det mig tanken att tanka och bränna ner XP på en skiva och installera det istället. Men alla musik och sånt som jag vill ha kvar, (filmer är skitsamma för det tankar man på en snabbis om man vill titta nångång) finns det nån hemsida eller liknande där man kan lagra det? Jag har två stycken externa hårddiskar men dom är trasiga. Så vet inte vad jag ska ta mig till.
Ska jag fortsätta använda vista eller ska ja formatera om med XP ? Är det värt det att använda XP då vista är buggat som satan. Jag tänker mest på att spela och surfta på internet, kolla på filmer och lyssna på musik och använda program. Datorn har 2gb ram som är max på XP (?) , om man inte köra 64 bit(?). Så jag vänder mig till fragbite om tips , råd & förslag. Är det värt det? Är XP bättre till spelen som CS + WoW ?
Ni som tycker att jag ska fixa XP direkt , lust att länka där man tankar snabbt & funkbart. Det jag menar är , visst kan jag själv hitta på thepiratebay, men finns det bättre som ni vet så uppskattar jag om ni deler med er. Hade gött , peace :).
( Skriv om ni inte fattar , (stavfel eller liknande) .)
Ska jag fortsätta använda vista eller ska ja formatera om med XP ? Är det värt det att använda XP då vista är buggat som satan. Jag tänker mest på att spela och surfta på internet, kolla på filmer och lyssna på musik och använda program. Datorn har 2gb ram som är max på XP (?) , om man inte köra 64 bit(?). Så jag vänder mig till fragbite om tips , råd & förslag. Är det värt det? Är XP bättre till spelen som CS + WoW ?
Ni som tycker att jag ska fixa XP direkt , lust att länka där man tankar snabbt & funkbart. Det jag menar är , visst kan jag själv hitta på thepiratebay, men finns det bättre som ni vet så uppskattar jag om ni deler med er. Hade gött , peace :).
( Skriv om ni inte fattar , (stavfel eller liknande) .)