Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blinkande pixlar.

Postat av eddul den 19 Juli 2008, 15:07
7 kommentarer · 31 träffar
Jag har haft ett fel på min dator i över ett halvår snart. Det är så att det är ofta blinkande pixlar (notera: ej döda pixlar) som blir skitmånga när man drar på media, typ film. Väldigt störande. Pixlarna blir färre när jag drar på fläkten, men fläktfan låter ju mycket. Alltså tyder det på överhettning. Att spela krävande spel på datorn blir RIKTIGT fucked. Har Radeon x1900 512mb, så den ska ju palla med andra ord.

Till min fråga, jag öppnade chassit för ett tag seden på datorn för att dammsuga. Blev markant skillnad och jag kunde börja game'a igen. Problemet återkom dock, och dammsugning har inte givit resultat. Jag har ju garanti på prylarna, men jag var ju tvungen att klippa bort en plastspärr (ni vet sånna man binder terrorister med, så det var inget som förstördes http://farm4.static.flickr.com /3004/2581287059_f47bcbf630.jp g?v=0 ), men med denna spärren borta, är garantin borta, då jag öppnat datorn?
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..