Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Webcam problem (Creative).

Postat av Smage den 18 Juli 2008, 04:49
2 kommentarer · 42 träffar
Tja! Har problem med en "Creative Live! Cam Vista IM (VF0420)" som jag har fått låna av en polare.

Det är så att den funkar på min broders dator som har Windows XP, men inte på min dator some har Windows Vista även fast det ska finnas support för Vista. Det står bara "No supported Camera detected. Please plug in to continue..." men den sitter i och allt är som det ska (ja, till vis del då.. Det är inge fel på USBportarna eller nå sånt.).

Jag har installerat från CD-skivan. Testade med drivar från creative's hemsida också men det funkade inte heller..

Någon som vet hur man löser det, alternativt haft samma problem och löst det?

Jag har läst http://answers.yahoo.com/quest ion/index?qid=20080203021619AA sBpKk som jag hittade på google, men det hjälpte inte.

Gick in i Enhetshanteraren nu och det står "Den här enhetens drivrutiner är inte installerade. (Kod 28)

Ingen drivrutin har valts för enhetsinformationsmängden eller enhetselementet.

Klicka på Installera om drivrutin om du vill installera om drivrutiner för den här enheten."

Hur ska jag installera när jag har installerat?! O_o Jag har gjort allting, det står att den har installerat, men tydligen inte? :o
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..