Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator låter som dammsugare

Postat av Rippan den 9 Juli 2008, 15:15
20 kommentarer · 156 träffar
Tja, nu har jag ett problem som jag har haft väldigt länge.

Det är så att min jävla dator låter som en dammsugare så fort jag väljer att använda den till något mer avancerat som CS, Wow, eller något annat krävande.

Jag har felsökt och kollat igenom varenda fläkt, dammsugit fläktarna 100 gånger om, och även hela datorn, man kan säga att jag har utrotat dammet i min dator. Ändå låter idioten som att den får jobba till 150% medan processorn bara står på 1-3%.

Så, vad kan vara felet och finns det någon lösning?

#EDIT:

Kan tillägga att datorn bara är några månader gammal, och det finns 4 fläktar som fungerar helt perfekt, temperaturen på datorn ligger på 27-31 grader vilket jag anser är ganska bra, så nej det är inte fläktarna som är problemet.

#EDIT2

Kan tillägga att jag testade att koppla in en kompis 3 helt nya fläktar som fungerar helt perfekt på hans dator, men självklart har jag samma jävla dammsugar ljud från min skitdator.....

Blir snart helt tokig på den, går inte att sitta vid datorn på kvällarna då den låter alldeles för mycket, att ladda ner eller seeda på nätterna är heller inget alternativ...

VILL HA TIPS PÅ VAD FAN SOM ÄR PROBLEMET!!

/Tack på förhand

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..