1
tangentbord program sökes.
Postat av Mazara den 5 Juni 2008, 18:35
6 kommentarer · 30 träffar
hej, jag har ett problem som min bror ska alltså behöva rensa temp filer och resten skiten också.
men det är inte stationär som jag snackar om.
det handlar om bärbar dator som haft problem två år senaste med att få bort knappen som har med shift-knappen o göra.
det roliga är att jag känner inte att knappen är sönder eller har fastnat grejen, då min bror även röker också samt han dammar inte av.
jag har även provat med ett extra tangentbordet USB, då jag känner till att den borde funka bra.
jag behöver er hjälp och det kommer antingen bli sista åtgärdet att få min bror o kunna använda för att surfa internet.
det nu jag söker efter är ett program som registrerar knappar som dem läser av.
tre år gammal bärbar dator som sagt det var finns redan usb kontakter.
men det är inte stationär som jag snackar om.
det handlar om bärbar dator som haft problem två år senaste med att få bort knappen som har med shift-knappen o göra.
det roliga är att jag känner inte att knappen är sönder eller har fastnat grejen, då min bror även röker också samt han dammar inte av.
jag har även provat med ett extra tangentbordet USB, då jag känner till att den borde funka bra.
jag behöver er hjälp och det kommer antingen bli sista åtgärdet att få min bror o kunna använda för att surfa internet.
det nu jag söker efter är ett program som registrerar knappar som dem läser av.
tre år gammal bärbar dator som sagt det var finns redan usb kontakter.