Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator problem

Postat av alteffyra den 27 April 2008, 19:48
8 kommentarer · 155 träffar
Hejsan , jag köpte en ny pc för ca 2 veckor sen , allt har funkat bra hitils , men så igår kom polarn hem o ville se på den , så säger han starta Doom3 , så trycker jag , men den vill ju ha doom 3 cdn men jag har en HP skrivare installations cd i och då börjar datorn sega.

sen så drar jag ut HP cdn o lägger in Crysis cd , sen låter Dvd läsaren skit mysko Oo sen hänger sig datorn.

startar om pcn o nu uppstår problemet som jag fortf har , när jag startar pcn startar Xfire och volymkontrollen på raden nederst , men så hänger sig hela burken 20-30 sec sen fortsätter den jobba , men msn startar inte av sig självt längre Oo.

och så klickar jag msn då verkat den först inte hitta msn installationen står nått om en genväg som saknar :S aja sen kommer nästa felmedelande där det står att Dataexekveringsskyddet stängs av för Generic Host Process for win32 services Oo sen om jag trycker den här datorn tar det ca 30 sec innan hårdiskarna hittas med :/

Sorry för Wall of text men ville ge utförligt så ni kunniga kan hjälpa mig lösa problemet :P
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..