Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn vill leva sitt egna liv

Postat av DcShoePimp den 6 April 2008, 14:29
10 kommentarer · 138 träffar
Hallow.. det är så att jag förra helgen bestämde mig för att installera om XP och det gick ju som det gick.. det börja cp o ha sig.. och nu efter en vecka när jag löste ominstallationen så först fick jag inte igång internet men sen igår när jag uppdaterade XP genom XPskivan så fick jag internet fast det står på ikonen nere till höger att jag inte är ansluten? och jag kan inte installera msn eller så eftersom allt internet är inaktivt så att uppdatera eller göra saker som behöver installeras / reggas på internet går inte att använda.. men jag kan surfa och allt det där? så vad kan problemet vara ? och innan uppgraderingen med skivan så hade jag bara en "dator" i internet anslutningar ? och nu har jag 2 men den ena är inaktiv och mottar inget från operatören? och allt går segt om man sitter på vissa hemsidor och så? whats the fakkkinggg problem? plz?
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..