Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nätverkskorts problem.

Postat av Ettup<3 den 4 April 2008, 22:31
4 kommentarer · 49 träffar
Hej!

Var hos syrran i norrköping igår/idag och formaterade hennes dator (som fungerade utan större problem innan.) iaf så när jag formaterat klart och ska installera bredbandet(glocalnet) så säger den att det inte finns något nätverkskort installerat. Drivrutiner tänkter jag och självklart hadde jag inga, så då drog jag iväg en snabbis till media markt och köpte ett nätverkskort.
Tryckte i det i datorn och starta,installera drivrutiner och poff samma fel fortfarande.

Så min fråga måste man typ ändra om så datorn använder det andra nätverkskortet och inte det som är inbyggt i moderkortet.

Kan även berätta att när man skriver ipconfig i cmd kommer det inte upp några ipadresser. och ska man reparera nätverksanslutnignen säger den typ kan inte hitta tcp ip inställningar eller något åt det hållet..

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..