Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nytt USB Tangentbord

Postat av pq- den 31 Mars 2008, 17:52
6 kommentarer · 52 träffar
Tjena allesammans, jag har ett jobbigt problem som jag hoppas på bli av med, och därför väljer jag att fråga FB folket.

För en stund sen köpte jag ett nytt tangentbord här hos min lokala datorbutik. Jag blev rekommenderad ett Logitech tangentbord för 195 kr. Det var USB, visst tänkte jag detta kan va något najs. Kom hem och kopplade in det, men nu till problemet. Så fort det stog "Ny maskinvara hittad" nere i högra ikon hörnet så så plingade det till som det alltid gör i windows , men den andra plingen var helt fakkad. Ljudet ändrade sig helt och hållet och allt ljud lät "skräpigt". Det går inte att beskriva ljudet men tänk er som om ni hör en låt och någon står och gnuggar järn samtidigt. Det är helt sjukt. Först trodde jag att felet låg hos headsetet, men så provade jag det på min andra dator och där lät de cleant. Sen provade jag att ta ut t-bordet och starta om och sedan starta en ljudfil , och det lät perfekt. Men så fort jag kopplade in t-bordet i en USB så fakkade ljudet sig igen... Jag vet inte vad jag ska göra nu och jag hoppas på att någon vet hur fan jag ska ta mig åt?

jäävligt tacksam om någon hjälper mig med detta problem =D

/farrEE
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..