1
Små irriterande lagg
Postat av Snuskern den 16 Mars 2008, 12:51
8 kommentarer · 250 träffar
Hej det är så att jag köpte mig en hyfsat bra burk för 4 månader sen och har haft ett mkt irriterande problem med den.
Det är så att i tex wow när jag går förbi en vägg så små laggar den som om man skulle ha för lite hz men sitter på 85 och har nästan max fps hela tiden. Sen om man inspectar sig i något och låter karaktären snurra runt så hackar den typ runt.
Dessa problem har jag också i cod4/css, små lagg som gör mig galen. Jag misstänkte ram minnena först så sänkte till lägsta grafiken men är samma sak.
Hårdvaran i burken är följande-->
Amd athlon 64 4400+ x2
Asus geforce 8800gt 512mb
Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MB
Samsung 500gb sata
Asus M2N-SLI Deluxe
Har också sjukt bra kylning/ventilation i chassit.
Om någon har en misstanke om vad detta kan vara så snälla berätta Har inte vista btw och att vsync inte är problemet, tack på förhand.
Det är så att i tex wow när jag går förbi en vägg så små laggar den som om man skulle ha för lite hz men sitter på 85 och har nästan max fps hela tiden. Sen om man inspectar sig i något och låter karaktären snurra runt så hackar den typ runt.
Dessa problem har jag också i cod4/css, små lagg som gör mig galen. Jag misstänkte ram minnena först så sänkte till lägsta grafiken men är samma sak.
Hårdvaran i burken är följande-->
Amd athlon 64 4400+ x2
Asus geforce 8800gt 512mb
Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MB
Samsung 500gb sata
Asus M2N-SLI Deluxe
Har också sjukt bra kylning/ventilation i chassit.
Om någon har en misstanke om vad detta kan vara så snälla berätta Har inte vista btw och att vsync inte är problemet, tack på förhand.