Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

mx518 win 3.0

Postat av ufflal den 8 Mars 2008, 02:29
15 kommentarer · 178 träffar
helloj fragbitare har jag har lite problem med 2 stycken dator möss vid namn "mx518" och "IE 3.0" båda är väldigt kända möss som man pangar hs dirr med.. till frågan

Jag har kört med en mx518 nu i 1 och 1/2 år
jag tänkte nu är det dags att testa något nytt,
jag gick och köpte mig en IE 3.0 som sägs ska vara en riktigt bra cs mus

började lira en natt med musen ett antal mixar

men jag kände att något var inte rätt, nästan som om 3.0án inte reggade vissa skott, jag trodde ofc det var jag som spraya lite dant men sen började jag tapa 1 shotburst och "3 skott bursta" behövde bursta 3 gg för att få kål på motståndare som var på ett av stånd
tex d2 från longgrop till A slope,

medans med mx518 behövde jag bara bursta 1 gg då bursten flyger upp i huvet nästan direct vissa fall 2 gg

men med 3.0 fick jag nästan bara chestkill

sprayet med 3.0an var inte heller så bra i mitt tycke siktade i huvet tex om man står nere cw trappa och alla rushar en blir det nästan bara chestshot
ofc kan detta bero på servers och shit men som jag har sagt spelar mix och vi brukar använde e-s elr gh

kan detta vara något fel med mina inställningar i cs samt windows och launch option men här är dem iaf

*win senc = 8/10
*cs senc = 2.3
*mouse_fix = yes
*launch option = -noforcemaccel -noforcemparms -noforcemspd
*hz på usb porten 500hz
*mouse driver = NO har testat med ingen skillnad

jag har 100fps i cs konstant med 20-10 ping på alla webb host serverar i sverige

kommer inte ihåg om jag skulle skriva mer elr inte får lägga till mer
sen om jag kmr på det.

har sätt många trådar med 3.0an som folk hade problem med mus lagg med just den musen..

"akta stavning och pungt jag har inte varit nogran"
Föregående tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..