Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datormus

Postat av rappe_lol den 5 Mars 2008, 16:23
4 kommentarer · 132 träffar
Hej alla FragBitare,

Nu är det så att jag råkar ha lite aggression problem och tar ut min ilska på min datormus för det är den billigaste delen till min dator hitils ( håller på o buffa upp den med nya saker ) Och på ett lan för ett tag sen bankade jag itu den så att när man vänsterklickar så händer inget men när man högerklickar så klickar den för både vänster o höger, någån som vet vad som kan vara itu eller om det är nån inställning? sen jag bankade itu den har jag andvänt en annan lasermus tills i förgår då jag fick börja andvända min kulmus som ochså är itu nu xD ( bankade med den så nu kan kulan inte stanna där den skall vara xD )

Eftersom att kulan inte stannar så kan jag inte spela nåt spel som krver att man skall kunna lyfta musen därför vill jag gärna ha en fungerande tills jag skaffar en ny mus ( Har bara billiga möss änsålänge o därför så går det lätt att ta ut sin ilska på dem ist för mitt 600 kr tangentbord.

Tacksam för hjälp xD ChaO
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..