Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

rubrik?

Postat av Fonzii den 26 Februari 2008, 16:43
2 kommentarer · 45 träffar
Jo nu ere så att min fläkt har flippat ur totalt? Allt började iförrigår, satt o tankade lite filmer och checkade irc o ba tog d allmänt lungt. Precis när jag skulle dra igång filmen, eller lite innan kanske...så brände fläkten iväg i 220 lät d som. Värsta jävla jetplanet typ. Aha tänkte jag, trodde bara d va ngt tillfälligt. ( Den har dragit igång sådär förut, men bara om jag inte dammsugit skiten på ett tag eller om jag haft för mkt grejjer på datorn igång samtidigt ) Så ja stängde av skiten och satte på den dan efter, och såklart ska den dra igång direkt? aha tänkte jag så ja tog fram dammsugarn och öppnade datorn och började me skitgörat.

Nu måste ju d vara fixat tänkte jag så ja satte på den igen, men nej serru, fläkten drog ju igång IGEN! O sen ska såklart farsan sitta vid datorn och märker såklart va som har hänt o lägger skulden på mig bara för att jag satt vid datorn sist, ja garvade åt han o blev samtidigt sur att alltid jag ska få skulden såfort ngt händer me datorn bara för att jag sitter här mest. Farsan insisterade på att jag skulle ringa hans polare som är grym på datorer men ja sket i d o tog datorn till en polare istället.

Så nu sitter man här och vi har öppnat datorn enstaka gånger o kollat om fläktarna funkar, o d gör dom. Har tankat SpeedFan, de som vet vad för program vet ..orkar inte förklara. De e mest tillfälligt, ja har verkligen ingen lust med att lämna in skiten till supportern. Är så lack att problemen ska avlösa varandra.. pallar inte mer.

Så nu sitter jag här och undrar om ngn korkskalle där ute har det ultimata svaret till mitt problem, ngn som har liknande problem eller har haft? Hur fixade ni d isf? Eller bara någon datorkunnig person som kan som kan ge ett litet svar vore också gulligt!

Tacksam för seriösa svar

Pussar

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..