Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem i Windows

Postat av Blixt den 8 September 2004, 17:41
10 kommentarer · 169 träffar
Mors!

Min dator pajade för ett tag sedan och jag såg till att det skadade moderkortet byttes ut. Efter det vägrade den fungera och jag lade projektet på is ett tag.
När jag senare försökte igen så insåg jag att kylpastan var "utnött" eller nått så jag bytte idag den mot ny Arctic Silver 5. När jag startar datorn och kollar tempen i bios så står den på 55-60 nu istället för 85 som den gjorde när det var som värst (med den icke fungerande kylpastan).
Efter det så hängde sig datorn så fort den kom in i windows och jag provade ändra ett par saker i bios utan verkan. Då bestämde jag mig för att reparera windows med cd'n. Allt gick fint men när den startade återuppstod det gamla problemet och då offrade jag mina 100 GB spel och filmer för en formatering.
Tog den långsamma och "effektiva" formateringen så efter nån timme var det äntligen klart. Till min fasa uppenbarar sig problemet fortfarande! Jag förstår inte vad som kan vara fel och vänder mig till er för hjälp :)

Datorinfo:
AMD Athlon XP 2500+ Barton (333MHz)
2x256 DDR (333MHz Pc-2700)
GeForce 4 Ti 4200XP 128MB
120 GB HDD (8MB Cache)
ASUS A7V333 Moderkort

Jag har inte köpt datorn ny och det var partioner (stavning?) på den så jag vet inte riktigt om jag gjorde rätt när jag formaterade, om detta kan vara problemet: hur gör man rätt?

Väldigt uppskattat om ni kan få för er att svara moget och bara med sånt som kan vara till hjälp
/Blixt
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..