1
ms intelli 1.1 eller?
Postat av bobbenigen den 2 September 2004, 17:48
30 kommentarer · 152 träffar
Fick i vintras en logitech mx700 som jag i början var nöjd med, men nu kan man inte spela cs med den mera för att den stärvar ofta, om det inte är batterierna som är slut så reagerar den ändå inte, tung är den ju också, och sådant kan man ju inte ha! så ja tänkte köpa en ny, en som alla rekommenderar/är väldit bra, så ja tänkte ju på en ms intelli 3.0, har inte läst nåt dåligt om den. Men här i finland hittar jag inte var nån butik skulle sälja sånt, o begagnat vill ingen ha; Sen hörde jag om 1.1 och att dom ska vara något lika, och den finns att köpa här det har ja kollat. En mx500/510 skulle också sitta fint för ja gillar dens form. Men nu till hubudsaken, tycker ni ja ska köpa en 1.1 o sluta drömma om 3.0an, eller köpa en mx500/510, eller ska ja köpa en helt annan mus?
Jag har ju en steelpad4s så kommer den musen ni tycker ja ska köpa fungera med mattan min??? om inte finns det prima skates för att fiksa problemet?
intelli 4.0 :an läste jag att inte var bra till cs alls så den skippar vi =)
obs. det ni föreslår ska inte vara trådlöst... tack för att du orkat läsa såhär långt :p
Jag har ju en steelpad4s så kommer den musen ni tycker ja ska köpa fungera med mattan min??? om inte finns det prima skates för att fiksa problemet?
intelli 4.0 :an läste jag att inte var bra till cs alls så den skippar vi =)
obs. det ni föreslår ska inte vara trådlöst... tack för att du orkat läsa såhär långt :p