Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

bärbar dator, problem...

Postat av Hoog den 22 Januari 2008, 22:57
3 kommentarer · 105 träffar
Hej alla fb:are,

jag å lite polare va som vanligt hemma hos en där vi alltid är, jag har en av mina datorer (min bärbara) hos hnm för jag är alltid dära.. jag frågar efter en sak han sträcker sig efter den ska precis ge mig den, kommer åt en vattenflaska ( bara lite kvar ) å de kommer lite vatten över touchpaden på min bärbara, allt funkar normalt precis efter, förutom att start menyn fuckar, men ctrl alt del, å sen ta ner den så funkar allt igen.. vi testar starta om den för å se om allt e som de ska (obs, vi torka såklart bort de som kom direkt) ah iaf, så startar inte datorn.. den startar men ingen bild tänker jag.. jag kommer hem förklarar för farsan, (som kan en del om datorer) och vi börjar öppna den å köra hårtork och liknande för å få den så torr som möjligt, efter mkt skit startar vi den, och ja, den startar :) jag blir glad och ska skriva in mitt lösenord på datorn; PROBLEM!!!!!!!! jag kan inte skriva på tangenbordet , eller använda touchpaden.. jag koppla in ett annat tangentbord och de funkade :)

de är ingen gammal skit dator så vill gärna fixa skiten, någon som vart med om liknande, och garantin gäller ju ej liknande "skador" och farsan trodde dom har ngt som märker om de e fukt osv..
så är de någon som vet va man ska göra?

okej nu kommer 50% skriva; skit, släng den köp ny, skippa de.. någon kunnig kanske kan ett svar som kanske fixar de :)

TACK på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..