Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn krånglar, hjälp tack

Postat av fenneh den 22 Januari 2008, 11:30
3 kommentarer · 83 träffar
Hoj.

Skulle installera en trialversion av Nod32, och av någon sjuk anledning så går det inte att göra någonting alls nu, jag kommer in på skrivbordet men sen hakar allting upp sig. Jag kan få upp aktivitetshanteraren, men sen hakar sig explorer och försöker jag stänga av det och starta om processen så hakar sig aktivitetshanteraren.

Av mina egna erfarenheter så antar jag att det inte finns något jag kan göra, jag får väl bara tacka gud att jag har en extra hårddisk där jag lagrar de allra viktigaste.
Men ni kanske vet hur jag kan göra?

Jag kan inte göra en systemåterställning till en annan punkt då det inte är aktiverat (jag var dum och orkade aldrig aktivera det heller). Men finns det någon annan typ av formatering som löser det? Bara så man formaterar själva windows, går det utan att man har gjort en separat partition för det? Sen går det väl att göra en vanlig systemåterställning, men sparar den då alla undermappar i "Mina dokument"?

Snälla, behöver verkligen svar så snabbt som möjligt. :)
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..