Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tar ej skärmporten

Postat av Erfala den 11 Januari 2008, 19:30
3 kommentarer · 88 träffar
Min dator har nu börjat bråka med mig något enormt. Den är väldigt ostabil om den vill att min skärm ska funka eller inte. Så därför vänder jag mig nu till er, kära fragbite i ett desperat rop på hjälp. I onsdags kväll kunde jag använda min kära dator precis hur jag ville. Den funkade felfritt. Sen på torsdag morgon när jag skulle titta på ett avsnitt scrubs innan skolan då vägrade skärmen fungera. Det verkar som att det är porten i datorn som felet ligger i. Jag söker efter att hitta datorn med hjälp av en knapp på skärmen men den hittar inget. Det kommer upp att jag ska titta till digital cabel.

Senare på torsdagen när jag kom hem från skolan så var ju sjukt taggad på att spela lite cs och hör och häpna, då funka det felfritt igen. Nu sitter jag här på fredagkväll cupsugen och vill bara spela men det funkar inte. Jag kör just nu med en annan port i datorn där jag får in skärmsladden men problemet med den porten är att det laggar något så enormt. Flimmrar när jag scrollar ner på en sida och liknande. Kan ju bara drömma om att panga hs nu.

Så vad tror ni, kära fragbite att felet kan vara? Måste jag inkassera i ett nytt moderkort eller är felet något jag kan rätta till här hemma genom någon inställning eller liknande?

Tacksamm för all hjälp ni kan komma med.
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..