Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Data probbs

Postat av FlajVa den 9 Januari 2008, 18:54
11 kommentarer · 104 träffar
Tja!

Köpte en dator i delar från datorbutiken för några veckor sen..
Plockade ihop skiten och fick den att funka och var uber glad..
Tänkte att de här blir bra, då började den cp.a när jag skulle formatera och dog direkt typ. Det löste sig genom att jag tryckte dit processorkylarn bättre.
Sen så började den hänga sig när man installerade windows, kom fram till att det var ram minnena då jag provade med andra och det funkade då..

Så jag skickade tillbaka ram minnena och fick nya igår..
Skulle prova och köra 3dMark då får jag blå skärm och får typ "Physical Memory Loss" så jag antog att det var minnena igen.

Testade att ta ur ett ram minnne och köra med det, samma problem, satte i det andra ram minnet, funka inte heller samma skit igen.

Nån som vet om det kan vara något annat problem? För det funkade ju med de andra ram minnena..Iaf att installera Windows som inte gick med de andra.

Jag köpte ett par ; Corsair XMS2-6400
http://www.datorbutiken.com/se /default.aspx?Product=2GBTWXD2 800C4

Finns det någon annan som beställt från datorbutiken och haft samma problem eller har eran skit funkat?

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..