1
Datorn Kraschar.
Postat av villsta den 7 Januari 2008, 00:50
9 kommentarer · 85 träffar
Hej, Lanade igår med en polare och för å göra en lång saga kort:
hans dator var dålig, så jag tipsade han om en kille som hade en annan dator, han köpte den och hans gamla dator vart en plockdator, å han bytte till grafik kortet från den datorn som visade sig varit felet i hans gamla data.
aja. jag hade 3st 256mb ram minnen, så jag tog 2st 512mb minnen från hans gamla dator och stoppa även i 2st av mina 256 minnen. så har nu 1.50GB ram.
jag tog även en 230mb hård disk S-ATA så har nu 1 sata och 2 vanliga.
när vi ändå var uppe i allt data mekande så kopplade jag in 1 fläkt och bytte en fläkt som var dålig. har 4 fläktar + cpu fläkten som står å drar nu.
men nu till saken! Jag får c++ runtime error i cs efter ett tag.
Adobe Photoshop stängs ner totalt efter typ 5sekunder.
När jag kollar på Anime så blir skärmen helt lila efter ett tag.
och har inte hänt nu på ett tag men hände förut 3-4 gånger att skärmen svartnade och efter ett tag startade datorn om.
VAD SKA JAG GÖRA MINA FB-ÄNGLAR?!
hans dator var dålig, så jag tipsade han om en kille som hade en annan dator, han köpte den och hans gamla dator vart en plockdator, å han bytte till grafik kortet från den datorn som visade sig varit felet i hans gamla data.
aja. jag hade 3st 256mb ram minnen, så jag tog 2st 512mb minnen från hans gamla dator och stoppa även i 2st av mina 256 minnen. så har nu 1.50GB ram.
jag tog även en 230mb hård disk S-ATA så har nu 1 sata och 2 vanliga.
när vi ändå var uppe i allt data mekande så kopplade jag in 1 fläkt och bytte en fläkt som var dålig. har 4 fläktar + cpu fläkten som står å drar nu.
men nu till saken! Jag får c++ runtime error i cs efter ett tag.
Adobe Photoshop stängs ner totalt efter typ 5sekunder.
När jag kollar på Anime så blir skärmen helt lila efter ett tag.
och har inte hänt nu på ett tag men hände förut 3-4 gånger att skärmen svartnade och efter ett tag startade datorn om.
VAD SKA JAG GÖRA MINA FB-ÄNGLAR?!