Hej!
Hur många utav er har "LG U8110 mobilen?
Jag beställde den idag och jag undrar hur länge det tog för er innan ni fick den.
Det står ju att det tar ca 5-10 arbetsdagar,men har nån utav er "råkat få den tidigare?
Jag vill så gärna ha den!!! :D
Obs! seriösa svar tack!
Det var allt för mig.
Jag köpte den direkt i butiken samtidigt som jag täcknade mitt Tre Fri 150.
Nummerflytten är dock inte klar än även fast jag täcknade mitt abbonemang den 22:a Juni. Det blev lite problem då jag själv inte var abbonemangstäcknare på mitt förra abbonemang.
Tror ni att jag får vänta länge innan jag får den?
efter att jag varken fått mail eller telefonen på över en månad (jag fick också 5-10 arbetsdagar) så köpte jag en likadan i butiken. sen nån vecka eter mitt inköp i butiken så fick jag en telefon på posten. försökte ringa 3 support men mitt batteri dog innan jag kom fram (tog över 1h i köjä*eln). så jag sket i det och lät posten skicka tillbaks telefonen. efter det så hade jag 2 abbonemang och en telefon. ringde suport (1h i telefonkö igen) och dom sa "nu är ditt abbonemang borttaget. nu får du inga fler räkningar.."
nästa månad kom en påminnelse på räkningen, så jag ringde och satt i telefonkö ungefär en timme igen och dom sa exakt samma sak. "det är borttaget nu är allt som det ska"
en månad till gick och jag fick ännu en räkning och ringde och dom sa samma sak igen.. nu har jag fått en räkning på -35SEK och jag vet inte hur det kommer bli i framtiden.
gör inte som jag, mitt tips till dig.