Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sennheiser djungel :E

Postat av Ejziponken den 5 Januari 2008, 11:32
9 kommentarer · 243 träffar
Sitter just nu med ett headset från Sennheiser och jag vet inte riktigt vilken modell jag har. Det jag vet är att det kostade över 1000 kr när jag köpte det och det är ett USB-kort till. Har googlat runt lite och kolla på bilder på olika headsets men jag tycker alla ser nästan likadana ut.

Dom jag har liknar mest "Sennheiser PC 161", men det är inge USB till dom, så dom kan man utesluta.

Och de nyaste 166 har fragbite recenserat och enligt fb recensionen har dem läderaktigt material, vilket inte mitt har, så nu kan man utesluta dem med..

Nästa på listan är då "Sennheiser PC 156 USB", men på bilderna så är dem bruna utanpå "muffarna", mina är silvriga .. Likadant med "Sennheiser PC 155 USB".

Sist av alla har vi " Sennheiser PC 151", dom kan vi utesluta pågrund av priset.

Så min första fråga lyder helt enkelt, vilket jävla headset har jag? Sennheiser är ganska smarta å inte skriva modellnummer på själva headsetet med.. :/
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..