Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Köra på integrerat ljudkort..?

Postat av Sayimbaplz den 3 Januari 2008, 14:03
2 kommentarer · 121 träffar
Det är så att jag har akutformaterat datorn, och har ej tillgång till skivorna då jag inte är hemma. Jag har bytt till mig datorn, och är osäker på vad för ljudkort som sitter i, enda jag vet är att de är ett Sound Blaster-kort.

Jag har laddat ner varenda drivrutin som finns tillgänglig från tillverkarens sida men inte en enda är för mitt kort, så jag misstänker att det är en s.k "out ouf date", då det är som en kategori på hemsidan och drivisar finns ej att få tag i därifrån, har googlat utan resultat.

Då fick jag tipset att jag kan köra på mitt integrerade tillfälligt, och jag frågade då hur man går tillväga, men det visste han ej. DAH!

Därför frågar jag er, om ni kan ge mig lite hjälp angående hur man "kopplar in" de integrerade, alltså att datorn kör på det istället? Jag hör inget som helst ljud, varken musik eller varningstoner eller när man startar windows.

HELP!
Föregående tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..