1
Nya hörlurar, Razer Barracuda bra ?
Postat av Warthez den 31 December 2007, 00:16
36 kommentarer · 46 träffar
Hej, mina gamla Ice mat lurar har börjat glappa :( tänkte köpa ett nytt par för max 1000kr. Razer Barracuda låter lovande men jag undrar om ni har något som är bättre eller om dem är okey ? mycket prat kring Razer Barracuda är att dem inte fungerar någe bra med andra ljudkort stämmer det ? jag har ett Soundblast Audigy 2 Zs.
Ni som äger att par Razer Barracuda va tycker ni om lurarna?
Kör du med annat än razers ljudkort och det funkar bra ?
Ni som rekomenderar shennhieser, vilka modellar är bäst av deras ? jag har ganska stora öron :'( vilket gör att visa hörlurar jag haft sitter väldigt ostadigt och gör ont efter ett tag.
Ni som haft Razer Barracuda och haft problem med att dem går sönder, vad har felet varit ? lurar som släppt eller så ?
Många av er nämner att jag ska köpa Sennheiser PC161, dem värkar bara ligga på ytan? är det skönt om man sitter på lan tex i 18h i sträck ? hur stänger dem ute ljudet från folk runt om osv ?
Tack på förhand //warthez
Ni som äger att par Razer Barracuda va tycker ni om lurarna?
Kör du med annat än razers ljudkort och det funkar bra ?
Ni som rekomenderar shennhieser, vilka modellar är bäst av deras ? jag har ganska stora öron :'( vilket gör att visa hörlurar jag haft sitter väldigt ostadigt och gör ont efter ett tag.
Ni som haft Razer Barracuda och haft problem med att dem går sönder, vad har felet varit ? lurar som släppt eller så ?
Många av er nämner att jag ska köpa Sennheiser PC161, dem värkar bara ligga på ytan? är det skönt om man sitter på lan tex i 18h i sträck ? hur stänger dem ute ljudet från folk runt om osv ?
Tack på förhand //warthez