Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HJÄLP MIG (DATOR) !!

Postat av MonkeyBizz den 25 December 2007, 15:53
31 kommentarer · 87 träffar
hejsan , jag åkte imorse (10 tiden) ifrån mora till vemdalen , med pappa och min bror , ca 23mil ,. tog 2 timmar ungefär . då hadde vi våran pickup och la våra datorer på flaket , ( hade skydd runt och så hadde vi presenning runt , sen när vi kom fram , gick jag in , la datorn på sängen och tog av skyddet, tog en filt och la över, i 10min ca, /iskall var den , och när jag kopplade in den så starta jag den , då kom " msi " motherboard grejjen upp som det gör varje gång , och sen så blinkade det 4-5 gånger up i vänster hörn sen kom det upp " disk fel tryck ctrl alt delte, " sen efeter nåra gånger jag rsat datorn försvann det, men då blir det samma , fast , ist för att det står tryck ctrl alt delete . så kommer det upp " starta datorn normalt starta felsäkert läge " och det. utan att jag gör ngt, sen trycker jag t.e.x " starta windows normalt " . då hänger sig hela datorn och så efter 2-3min blir hela skärmen svart bara :S @pappa sa att det kan vart fukt i moderkortet så nu är det pajj PLZ HELP

.p.s min bror lät sin dator stå i ca 30-35 min och hans funkar :S
kan det vara det pappa sa ? eller bara att min är kall ? har msi p31 8600gt heatpipe och 80gig sata disk .

ger mitt cs acc till den som ger mig lösningen .

va ÄR felet?

18 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..